Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Spolupráce s UTB

Studenti UTB si připravili pro několik tříd naší školy zajímavé projekty na různá témata, kterých jsme se zúčastnili v úterý 9. května. 

Třída 3.A se zúčastnila výtvarně zaměřeného projektu „Jiný pohled na věc,“ ve kterém se žáci seznámili s některými uměleckými směry od impresionismu, realismu, kubismu až po futurismus a pop-art. S těmito pojmy se dosud nesetkali, ale ve skupinkách pomocí skládaček, luštění šifer a vlastní spolupráci odhalili základní charakteristiky těchto uměleckých směrů.

V druhé části programu si vyzkoušeli i malování obrázků u malířského stojanu v daném uměleckém směru a k velké radosti všech žáků si je mohli nechat na památku.

 

Projekt pro žáky 5. A byl věnován komunikaci na internetu. První část byla zaměřena na komunikaci face to face, kdy si žáci vyzkoušeli, jak se cítí nově příchozí spolužáci a také jak mohou nevhodná slova ublížit. V další části se seznámili s nástrahami, které představuje komunikace na internetu. Věnovali se sociálním sítím a jejich úskalí v podobě sdílení fotografií. V poslední části probíhala komunikace prostřednictvím fiktivních mobilních telefonů.

 

Projektový den pro žáky 5. B se skrýval pod názvem „Co vše umí naše tělo?“ Naše třída si formou pokusů mohla ujasnit své znalosti z hodin přírodovědy. Jakým způsobem pracuje naše trávící soustava a co vše se děje v žaludku, když nám není dobře. Jak pracuje naše srdce, plíce a co vše jsme schopni vnímat prostřednictvím hmatu, sluchu nebo čichu. Kolik kostí je v našem těle a co vše musí spolupracovat, abychom mohli chodit, mluvit, jíst. Celý program nám uběhl velice rychle v úžasné pracovní atmosféře.

 

Všechny projekty se nám moc líbily, byly pečlivě připravené a žáky opravdu zaujaly a nadchly.  Všem, kteří pro nás projekty připravovali, moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci. 😊

Mgr. Milena Černá

Prohlédněte si galerii

Žákovská knížka